Beter pitchen in het Engels

3 februari 2021
door Regina Coeli
, Engels

Creatieve en strategisch scherpe voorstellen schrijven voor op campagnes gebaseerde loyaliteitsprogramma's is een kunst. Het voorstel vervolgens in het Engels presenteren zodat ook de klant overtuigd is, vergt nog een stapje extra kennis. Bij BrandLoyalty zijn ze daar goed in. Het bedrijf is met 25 vestigingen een speler van wereldformaat. In meer dan 50 landen verzorgt BrandLoyalty campagnes voor retailers met een belangrijke focus op food retail.

Client Marketeer Lonneke Timmers stapte met twee collega’s binnen bij Regina Coeli voor een vierdaagse training Engels. Als team verdiepen zij zich in klanten, maken ze mede de strategische keuzes die leiden tot een voorstel voor een loyalty programma en bereiden tot slot de pitch voor. Met die pitches zijn ze vier middagen aan de slag gegaan onder leiding van een taaltrainer van Regina Coeli.

“Het was prettig om met een native speaker onze Engelstalige pitches door te lopen. We hebben op deze manier de pitches nog scherper en krachtiger gemaakt. Daarnaast hebben we geoefend met verschillende pitchtechnieken. Tijdens deze middagen hebben wij mooie stappen gemaakt.”

In de ochtenden werkten de drie collega’s van BrandLoyalty met een andere taaltrainer aan het doornemen en toepassen van Engelse grammatica. “Voor mij persoonlijk was het een goede opfriscursus. En ik heb een betere houvast gekregen over hoe ik nu zelf mijn woordenschat in het Engels kan vergroten en mijn vaardigheden kan verbeteren. Dat ga ik dan ook zeker doen!”

Blijf op de hoogte

Ben je geïnteresseerd in taal en carrière? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief van Regina Coeli en ontvang maandelijks onze laatste blogberichten in je mailbox.